•                                                          شرکت نیرو فراز جنوب شرق
  • مدیریت انرژی
  •      عملیات طراحی، تامین تجهیزات، نصب، تست و راه اندازی پست ها و خطوط انتقال و  فوق توزیع و توزیع نیروی برق
  •      ارائه خدمات مهندسی مطالعات سیستمهای قدرت و انرژی های نو
  •      بهره برداری ، نگهداری و تعمیرات نیروگاهها، پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع و توزیع نیروی برق

 

شرکت برق منطقه‌ای یزد سرآمد در کاهش حوادث شبکه انتقال برق در کشور

تعداد مطالعه:748


شرکت برق منطقه‌ای یزد در کاهش حوادث شبکه انتقال برق کشور در سال 94 جزو شرکت‌های برتر کشور شد.

                       

سیف‌الله افضلیان‌ تبار رئیس گروه نظارت بر تعمیرات رلیاژ شرکت برق منطقه‌ای یزد در مصاحبه با دفتر روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران در بررسی حوادث شبکه انتقال برق کشور در سال 94، برق منطقه‌ای یزد توانست رتبه برتر در عملکرد مهندسی حوادث شبکه انتقال در کشور را کسب کند.

افضلیان‌تبار ضمن اشاره به گزارش مدیریت شبکه برق ایران، تعداد حوادث شبکه انتقال کشور در سال 94 را درمجموع 1310 مورد بیان کرد و افزود: شرکت برق منطقه‌ای یزد با توجه به حجم بالای شبکه‌ی انتقال برق استان توانست با ثبت 30 حادثه در صدر استان‌های کم حادثه کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: یزد جزء 4 استان برتر کشور در آمار حوادث ناشی از خاموشی سال 94 ازنظر گستردگی است و تعداد حوادث ناشی از عملکرد نامطلوب تجهیزات همراه با بروز خاموشی نیز صفر بوده است.

رئیس گروه نظارت بر تعمیرات رلیاژ شرکت برق منطقه‌ای یزد همچنین به کاهش 15 درصدی تعداد حوادث شبکه انتقال در سال 94 نسبت به 93 اشاره کرد و افزود: ازنظر تعداد حوادث گسترش‌یافته در سال‌های 92 تا 94 و گسترش حوادث همراه با بروز خاموشی بدون حادثه در سال 93 جز 4 استان‌ برتر کشور بوده ایم.

افضلیان‌تبار اضافه کرد: شاخص عملکرد صحیح سیستم‌های حفاظتی از سال‌ 91 تا 94، رشد قابل قبولی داشته و به 89 درصد رسیده است. وی در پایان با اشاره به تلاش بی‌وقفه کارشناسان و مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد در تامین برق پایدار و مطمئن، تاکید کرد: رشد شاخص عملکرد مهندسی در سال 94 بیش از 86 درصد بوده است که در این مورد جز سه استان برتر در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای در کشور هستیم.

منبع: روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد

 

 

 


دیدگاه کاربران