•                                                          شرکت نیرو فراز جنوب شرق
  • مدیریت انرژی
  •      عملیات طراحی، تامین تجهیزات، نصب، تست و راه اندازی پست ها و خطوط انتقال و  فوق توزیع و توزیع نیروی برق
  •      ارائه خدمات مهندسی مطالعات سیستمهای قدرت و انرژی های نو
  •      بهره برداری ، نگهداری و تعمیرات نیروگاهها، پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع و توزیع نیروی برق

 

نهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و کنترل سیستم های قدرت (PSPC2015)

تعداد مطالعه:847


انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران با همکاری دانشکده مهندسی برق و قطب علمی قدرت دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، نهمین کنفرانس حفاظت را با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در بازه زمانی 24 و 25 دی ماه 1393 در زمینه حفاظت و کنترل شبکه های قدرت در دو بخش مقالات عادی و پوستری برگزار می‌کنند.

                       

تأکید کنفرانس بر جنبه‌های بنیادی، کاربردی، راهبردی، و توسعه‌ای است که از سودمندی خاص در سطح کشور برخوردارند. مقاله های ارسالی به دبیرخانه کنفرانس می توانند به زبان های فارسی و انگلیسی تهیه شوند. مقاله های پذیرفته شده به زبان انگلیسی در صورت دارا بودن شرایط در پایگاه  IEEE Xplore Digital Library نمایه می شوند.

 از تمامی محققین، دانشگاهیان، ‌و مهندسین دعوت می‌شود تا با ارسال مقاله و شرکت در کنفرانس با تبادل یافته‌های علمی پژوهشی، و کاربردی خود موجب پرباری و اثربخشی کنفرانس در راستای اهدافش باشند.همزمان با برگزاری کنفرانس، کارگاههای آموزشی، میزگردهای تخصصی و نمایشگاه صنعتی با حضور صاحب نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمانهای مرتبط در زمینه های موضوعی کنفرانس برگزار خواهند شد.

تاریخ های مهم:

1393/09/13 آخرین مهلت ارسال مقالات کامل:
1393/09/24 آخرین مهلت دریافت پیشنهاد ارائه کارگاه:

1393/09/24

زمان اعلام قبول یا رد مقالات:

1393/10/24 - 1393/10/25

زمان برگزاری کنفرانس:

 

روش ارسال مقالات:

نویسندگان محترم فایل مقالات خود را در فرمت doc. یا docx. و pdf. به همراه مشخصات کامل نویسندگان و اطلاعات تماس آنها شامل آدرس پست الکترونیکی، شماره تماس ثابت، شماره همراه و در صورت امکان شماره نمابر را به آدرس info@pspcconference.ir و یاpspcconference@gmail.com ارسال نمایند. لازم به ذکر است ارسال پست الکترونیکی تایید دریافت از سوی دبیرخانه به منزله ثبت مقاله در فرآیند داوری می باشد.

 

 

 


دیدگاه کاربران