•                                                          شرکت نیرو فراز جنوب شرق
  • مدیریت انرژی
  •      عملیات طراحی، تامین تجهیزات، نصب، تست و راه اندازی پست ها و خطوط انتقال و  فوق توزیع و توزیع نیروی برق
  •      ارائه خدمات مهندسی مطالعات سیستمهای قدرت و انرژی های نو
  •      بهره برداری ، نگهداری و تعمیرات نیروگاهها، پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع و توزیع نیروی برق

 

بازدید مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال توانیر از معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد

تعداد مطالعه:2020


مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال شرکت توانیر پس از حضور در نشست مشترک با مدیران معاونت بهره‌برداری شرکت و استماع گزارش عملکرد پیشرفت، خلاقیت‌ها، اقدامات شاخص و جذب بودجه پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی برق منطقه‌ای یزد؛ از پروژه بهینه‌سازی سیستم حفاظت پست ۴۰۰ کیلولت یزد یک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی سال جاری این شرکت بازدید کرد.

                       

احمد کردستانی مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن بیان این خبر اظهار داشت: دکتر علیپور مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال شرکت توانیر به‌منظور بررسی و بازدید از پیشرفت و عملکرد پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی انجام‌شده به ویژه کنترل و پیگیری اجرای پروژه‌های مرتبط با برنامه«۰۹۸» (برنامه پیک بار سال ۹۸) و اطلاع از گلوگاه‌های احتمالی برنامه‌های فوق‌الذکر در معاونت بهره‌برداری حضور یافت.

در این بازدید علی‌اکبر صالحی مجری پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی این شرکت، گزارش تفصیلی از روند تعریف و اجرای پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی، پیشرفت پروژه‌ها و مشکلات و موانع موجود در مراحل اجرای پروژه‌ها را ارائه نموده و مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال شرکت توانیر راهکارهای پیشنهادی خود را بیان کرد. همچنین گروه‌های خط، حفاظت و تجهیزات گزارش‌هایی از برخی اقدامات شاخص و خلاقانه ارائه نمودند که مورد توجه قرار گرفت.

علیپور در این نشست افزود: اصلاح و بهینه‌سازی و حفظ وضعیت موجود شبکه‌های انتقال و فوق‌توزیع موجب تأمین برق مورد نیاز مردم و جلب رضایت آنان و بسترساز توسعه و آبادانی کشور خواهد بود و از تلاش‌های معاونت بهره‌برداری و مجموعه همکاران در دفتر فنی انتقال تشکر و از روند اجرا و عملکرد پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی برق یزد اعلام رضایت کرد.

شایان‌ذکر است، از دیگر برنامه‌های این نشست بازدید از مرکز دیسپاچینگ و بازدید از مجموعه فعالیت‌های انجام گرفته شده در بخش تعمیرات و تجهیزات پست بود.

منبع:دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد

 

 

 


دیدگاه کاربران