•                                                          شرکت نیرو فراز جنوب شرق
  • مدیریت انرژی
  •      عملیات طراحی، تامین تجهیزات، نصب، تست و راه اندازی پست ها و خطوط انتقال و  فوق توزیع و توزیع نیروی برق
  •      ارائه خدمات مهندسی مطالعات سیستمهای قدرت و انرژی های نو
  •      بهره برداری ، نگهداری و تعمیرات نیروگاهها، پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع و توزیع نیروی برق

 

کارنامه عملکرد وزارت نیرو منتشر شد

تعداد مطالعه:866


وزارت نیرو کارنامه 4 ساله خود در دولت یازدهم را در 5 بخش و 47 مورد برجسته منتشر کرد.

                       

وزارت نیرو اقدام‌های برجسته و کارنامه عملکردی خود را در دولت یازدهم را در 5 بخش «آب و آبفا»، «برق و انرژی»، «تحقیقات و منابع انسانی»، «برنامه‌ریزی و امور اقتصادی» و «امور بین‌الملل و صادرات و پشتیبانی صنعت» منتشر کرد.
از جمله دستاوردهایی که در این گزارش و در بخش آب آمده می‌توان به بهره‌برداری از 23 سد در 16 استان، احداث 177 هزار و 900 هکتار شبکه‌های آبیاری و زهکشی اصلی، ساماندهی، احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی، تخصیص 10.8 میلیارد مترمکعب از آب سطحی تجدیدپذیر برای حقابه‌های زیست محیطی، تدوین سند آمایش آب کشور و... اشاره کرد.
همچنین در بخش آب و فاضلاب 
این گزارش می‌توان به مواردی همچون احداث 18 تصفیه‌خانه جدید آب، افتتاح و بهره‌برداری از 37 تصفیه‌خانه فاضلاب در 37 شهر، آب‌رسانی به 5200 روستای کشور، نصب 2.2 میلیون فقره انشعاب جدید آب شرب شهری و... اشاره شده است.
این گزارش می افزاید؛ از دیگر دستاورهای این وزارتخانه در بخش صنعت برق و نیروگاه‌ها می‌توان به مواردی چون؛ ساخت، نصب و راه‌اندازی 54 واحد نیروگاهی در 13 استان کشور، واگذاری و نصب 4.5 میلیون فقره انشعاب جدید برق، بهره‌برداری از30 نیروگاه تجدیدپذیر جدید، کاهش 4.5 درصدی تلفات شبکه توزیع برق، برق رسانی به تمامی روستاهای بالای 10 خانوار کشور، نصب و راه اندازی 127 هزار کنتور هوشمند برای چاه‌های کشاورزی  و... اشاره کرد.
گفتنی است، در این گزارش به 47 اقدام و دستاورد برجسته وزارت نیرو در بخش‌های مختلف صنعت آب و برق به تفصیل در طول دوره یازدهم اشاره شده است. 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

 

 

 


دیدگاه کاربران