•                                                          شرکت نیرو فراز جنوب شرق
  • مدیریت انرژی
  •      عملیات طراحی، تامین تجهیزات، نصب، تست و راه اندازی پست ها و خطوط انتقال و  فوق توزیع و توزیع نیروی برق
  •      ارائه خدمات مهندسی مطالعات سیستمهای قدرت و انرژی های نو
  •      بهره برداری ، نگهداری و تعمیرات نیروگاهها، پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع و توزیع نیروی برق

 

ترانس 230/33 کیلوولت شماره 8 پست یزد 2 برق‌دار شد

تعداد مطالعه:794


کارشناس پست شرکت برق منطقه ای یزد با اعلام این خبر گفت: پروژه توسعه ترانس هشتم پست برق یزد 2 به‌ منظور افزایش ظرفیت و قابلیت اطمینان تأمین بار کارخانه فولاد آلیاژی احداث گردید.

                       

سیدعلی دهقان نیری کارشناس پست شرکت برق منطقه ای یزد با اعلام این خبر افزود: پروژه توسعه ترانس هشتم پست برق یزد 2 به‌ منظور افزایش ظرفیت و قابلیت اطمینان تأمین بار کارخانه فولاد آلیاژی با سرمایه‌گذاری مشترک و نظارت عالیه دفتر مهندسی طرح‌ها و با همکاری نمایندگان معاونت بهره برداری، احداث گردید.

وی گفت: این پروژه شامل تأمین و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 63 مگاولت آمپر 230 به 33 کیلوولت و ترانس کمکی زمین 400 کیلوولت آمپر و همچنین « بی» های 230 و 33 کیلوولت مربوطه بااتصال به خط 33 کیلوولت ارتباطی کارخانه فولاد آلیاژی در مهرماه برق‌دار شد.

دهقان‌نیری از ویژگی‌های خاص به کار گرفته‌ شده در این پروژه ایجاد بستر مخابراتی برای ارسال و دریافت سیگنال‌های کنترلی با پست مقابل (کارخانه فولاد آلیاژی) از طریق RTU و همچنین تأمین و نصب تابلو AVR جدید برای تکمیل اینترلاک‌ها، افزایش ایمنی و کنترل خودکار تپ‌ها در هنگام به مدار آوردن ترانسفورماتورهای T4 و T6 وT5 و T8 به‌صورت موازی دانست.

منبع : برقاب

 

 

 


دیدگاه کاربران